maandag 13 december 2010

Merry Christmas,


Gisteren heb ik ook deze kaart nog gemaakt. ik heb hem gemaakt nav een sketch bij duymelot
Het thema moest zijn kerst/winter. Het stempeltje dat ik heb gebruikt komt van de action en is ingekleurd met de aquamarkers.Het is de tweede creatie die ik met de aquamaerkers heb ingekleurd. Het is heel leuk om te doen.
Uitgestanst met een nestie,een swirl en bloem van magnolia gebruikt,die zijn toch zo mooi!! Vind ze alleen best kostbaar maar ja,ze zijn prachtig.
Wat stickles en een spacer in het hart van de bloem en als laatste het tekststempeltje ook van de action.Die heeft soms echt leuke dingen. Ben zelf erg blij met het eindresultaat. Lieve groet Yvon



                                                                                            
                                                                     
Ik doe met deze kaart mee met de challenge bij        duymelot en scrap talk challenges  

14 opmerkingen:

  1. Wauw superleuke kaart heb je gemaakt Yvonne met de sketch! Leuk dat je meedoet met de wedstrijd van Duymelot.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is erg mooi in evenwicht!De drie ballen (cirkel) en de swirl zorgen daarvoor. Ik vind het een superkaart, ook qua kleur en papier.

    Succes! Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat mooi!
    Zeer leuk papier!
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Yvon, je kaartje ziet er weer super uit! Wat een schattig afdrukje zeg! En prachtig ingekleurd, mijn complimenten! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kaartje!!!

    Succes en groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Yvonne leuk kaartje meis en mooi gekleurd Succes en leuk dat je meedoet met de wedstrijd !
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi kaartje yvonne, heel leuk geworden.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, Yvon. Het stempeltje is ook zo leuk!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje heel mooi met die schets en die kleurtjes erg mooi
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi yvonne,
    je maakt mooie dingen, ik ben meteen maar volger geworden :)
    groeten Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Yvonne, bedankt voor je reactie, ik heb dit keer heel duur aquarel papier gebruikt, (ik praat nu de verkoper na) dit is 100% katoen en dan heb je een giga vel voor 5,95, gekocht bij een echte verfwinkel. Maar ik gebruik ook de aquarelblokken van bijv. Pipoos.

    Succes en groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het plaatsen van een berichtje,ik lees ze met veel plezier en word er altijd erg blij van.Lieve groet yvon

Even voorstellen

Mijn foto
Hoi, ik ben Yvon 46 jaar en getrouwd met Michel mijn lieve rots in de branding en samen hebben we twee fijne jongens. Tom van zeventien en Frank van dertien jaar. Ik scrap al een paar jaar, ben begonnen met Lay outs en op dit moment ook veel kaarten. Het is een heerlijke uitlaatklep om even te ontsnappen aan alledag. Ons gezin is compleet met een bruine labarador Luna en twee poezen Lizzy en Zoë. Ik vind het leuk als je komt kijken op mijn blog en een berichtje achterlaat.

Blogarchief

Bezoekers

Zwolle

Mijn werken

Mijn lijst met blogs

Papierpiercing met digi stamps.

Papierpiercing met digi stamps.
Mariska's Tutorial

zaterdag 03-04-2010

zaterdag 03-04-2010
Mijn allereerste award

zondag 25 april 2010

zondag 25 april 2010
mijn tweede award gekregen van Nicole

Derde award van Arina gekregen

Derde award van Arina gekregen
28 april 2010

Award

Award
Van Marianne en Anneke