donderdag 8 april 2010

Het kan niet op....

Komt de postbode net en wat zie ik tot mijn grote verrassing....
Mijn gewonnen stans van Crealies is binnen gekomen,helemaal
super die moet ook nog uitgeprobeerd worden natuurlijk
Dank Annelies voor de snelle verzending!!
Het andere wat jullie zien is mijn lintenpons vanuit Amerika.
Nou dames dit was wel weer genoeg voor vandaag bloos bloos..
Ik ga wat stoeien met deze mooie dingen en probeer een deze dagen nog
een kaartje te posten.
Lieve groet voor allemaal.Yvon.

6 opmerkingen:

  1. leuk hoor yvonne, veel plezier er mee. liefs Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je prijs, super hoor
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou meid veel stoei plezier met je gewonnen prijsje.ben benieuwd wat je er van gaat maken.
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Yvonne,
    Ik ben ff op je blog wezen kijken en wat een prachtige dingen allemaal,.

    Ja leuk he een airbrush, ik mocht hem ook bestellen van mijn wederhelft, echt geweldig.

    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Yvonne,
    dan je wel voor je complimenten.
    Ik neem aan dat je de bloemen pons bedoelt van Nellie Snellen.

    Als je hem hebt geponst dan moet je hem een beetje vochtig maken (echt een klein beetje) dan in de andere pons doen en dan een beetje draaien dan heb je het mooiste effect.

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je gewonnen stans.
    En wat is een lintenpons?????en wat kun je ermee.

    Gr Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het plaatsen van een berichtje,ik lees ze met veel plezier en word er altijd erg blij van.Lieve groet yvon

Even voorstellen

Mijn foto
Hoi, ik ben Yvon 46 jaar en getrouwd met Michel mijn lieve rots in de branding en samen hebben we twee fijne jongens. Tom van zeventien en Frank van dertien jaar. Ik scrap al een paar jaar, ben begonnen met Lay outs en op dit moment ook veel kaarten. Het is een heerlijke uitlaatklep om even te ontsnappen aan alledag. Ons gezin is compleet met een bruine labarador Luna en twee poezen Lizzy en Zoë. Ik vind het leuk als je komt kijken op mijn blog en een berichtje achterlaat.

Blogarchief

Bezoekers

Zwolle

Mijn werken

Mijn lijst met blogs

Papierpiercing met digi stamps.

Papierpiercing met digi stamps.
Mariska's Tutorial

zaterdag 03-04-2010

zaterdag 03-04-2010
Mijn allereerste award

zondag 25 april 2010

zondag 25 april 2010
mijn tweede award gekregen van Nicole

Derde award van Arina gekregen

Derde award van Arina gekregen
28 april 2010

Award

Award
Van Marianne en Anneke