zondag 11 april 2010

Bye Bye....

Vandaag post ik deze kaart voor de challenge van Dolls and Decoration.
Je moest het maken volgens een sketch.
Ik heb als basis roze cardstock gebruikt en het design papier is van My Minds Eye.
En het heet Quit Contrary. 
Het stempeltje is van Piggy's,wat een schatje he???
Wederom ingekleurd met de copics, maar ben de nummers vergeten op te schrijven sorry!!!
Ik heb er verder alleen maar een bloem bij gedaan, gemaakt met de stans die ik gewonnen
heb bij Crealies.De tekst is gemaakt met de computer,want tekststempels heb ik helaas niet.
Door het mooie papier vind ik hem druk genoeg.
Ben heel erg benieuwd hoe jullie hem vinden??
Lieve groet Yvon.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne, wat een vrolijk kaartje is dit geworden en die bloem is echt mooi zeg! Leuk is dat hé, om met een challenge mee te doen. Zelf heb ik dat ook net ontdekt en ga vandaag ook weer een kaartje met opdracht maken :) Je hebt een gezellig blog dus ik ben maar gelijk volger geworden... misschien heb je zin om ook eens bij mij langs te komen? fijne dag, jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi yvonne hij is leuk geworden.
    Ik wilde ook mee doen met die challenge, maar ik krijg geen mooie kaart gemaakt met deze layout.
    maar die van jou is mooi, mooie bloem ook, Mooie stans.

    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Yvonne
    Ik vind hem heel leuk geworden je maakt een goede kans zeker met zo een mooieeeeeeeeeeeee

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh het is een superleuk kaartje geworden en daar maak je zeker kans mee..succes..

    Gr Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lekker kleurrijk kaartje! Oh ennuh ik ben weer terug van studiereis, dus ik zal gauw eens door mn stempels spitten voor een mooi setje met afdrukjes!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het plaatsen van een berichtje,ik lees ze met veel plezier en word er altijd erg blij van.Lieve groet yvon

Even voorstellen

Mijn foto
Hoi, ik ben Yvon 46 jaar en getrouwd met Michel mijn lieve rots in de branding en samen hebben we twee fijne jongens. Tom van zeventien en Frank van dertien jaar. Ik scrap al een paar jaar, ben begonnen met Lay outs en op dit moment ook veel kaarten. Het is een heerlijke uitlaatklep om even te ontsnappen aan alledag. Ons gezin is compleet met een bruine labarador Luna en twee poezen Lizzy en Zoë. Ik vind het leuk als je komt kijken op mijn blog en een berichtje achterlaat.

Blogarchief

Bezoekers

Zwolle

Mijn werken

Mijn lijst met blogs

Papierpiercing met digi stamps.

Papierpiercing met digi stamps.
Mariska's Tutorial

zaterdag 03-04-2010

zaterdag 03-04-2010
Mijn allereerste award

zondag 25 april 2010

zondag 25 april 2010
mijn tweede award gekregen van Nicole

Derde award van Arina gekregen

Derde award van Arina gekregen
28 april 2010

Award

Award
Van Marianne en Anneke