maandag 1 november 2010

Nog even opnieuw,

Een tijdje geleden had ik mijn candy aangekondigd maar door alle toestanden met Frank is dit een beetje in het slop geraakt. Een beetje erg in het slop geraakt!!!
Daarom wil  ik jullie er nog even op attent maken.
De candy gaat eruit bij 100 volgers.
Hier moet je drie dingen voor doen: volger worden van mijn blog(als je dat nog niet bent)
De candy vermelden in je sitebar.
En een reactie hieronder achterlaten.
Je moet echt aan deze drie dingen voldoen anders vind ik het niet eerlijk tegenover diegene die zich er wel aan houden.
Bij controle heb ik gemerkt dat niet iedereen dit doet,dan ding je dus niet mee naar de candy.
Dus wil je een gokje wagen dan is dit je kans!!
Lieve  groet Yvon.

4 opmerkingen:

  1. Ik doe mee, Yvon. Leuk!! Moet zo dadelijk eerst werken maar in de loop van de dag plaats ik het op mijn blog. Volger was ik al ;)Had je de candy op mijn blog al gezien?

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ik zal maar meteen mee doen met je candy.
    harstikke leuk.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou heel graag meedoen met je candy!
    Groetjes Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yvonne,

    IK heb jouw candy geplaatst op mijn blog, ben volger geworden, schrijf nu een reactie :-) en wil graag mee doen aan je verloting, ik geef ook een candy weg, dus kom gerust kijken.

    Groetjes,
    Scrappingann
    http://scrappingann.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het plaatsen van een berichtje,ik lees ze met veel plezier en word er altijd erg blij van.Lieve groet yvon

Even voorstellen

Mijn foto
Hoi, ik ben Yvon 46 jaar en getrouwd met Michel mijn lieve rots in de branding en samen hebben we twee fijne jongens. Tom van zeventien en Frank van dertien jaar. Ik scrap al een paar jaar, ben begonnen met Lay outs en op dit moment ook veel kaarten. Het is een heerlijke uitlaatklep om even te ontsnappen aan alledag. Ons gezin is compleet met een bruine labarador Luna en twee poezen Lizzy en Zoë. Ik vind het leuk als je komt kijken op mijn blog en een berichtje achterlaat.

Blogarchief

Bezoekers

Zwolle

Mijn werken

Mijn lijst met blogs

Papierpiercing met digi stamps.

Papierpiercing met digi stamps.
Mariska's Tutorial

zaterdag 03-04-2010

zaterdag 03-04-2010
Mijn allereerste award

zondag 25 april 2010

zondag 25 april 2010
mijn tweede award gekregen van Nicole

Derde award van Arina gekregen

Derde award van Arina gekregen
28 april 2010

Award

Award
Van Marianne en Anneke