vrijdag 4 maart 2011

Soul Mate.........

Van de week al deze kaart ingekleurd met de derwent potloden. Ik wil meedoen met de challenge bij Derwent. De opdracht is een jongenskaart en de kleuren zijn vrij. Het ontbreekt mij op dit moment erg aan creativiteit,het is ontzettend druk en hectisch binnen ons gezin en ik heb heel weinig puf en energie om iets te maken. Ik ben al een beetje aan het surfen geweest om inspiratie op te doen maar er komt weinig uit mijn handen.

Hier komt het recept voor de kaart:

Bruin cardstock.
Vintagepapier van de Action.
Stempelafdrukje van Hanglar. Ingekleurd met de derwent potloden.
De sterren zijn gemaakt met een stans van de cuttlebug.
Wat knoopjes uit de doos met een touwtje erbij.
Plakpareltjes.
Ik zie jullie reacties weer graag voorbij komen.
Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge:
  1. Derwent

12 opmerkingen:

  1. Super mooi kaartje geworden Yvon!!! Leuke kleuren ook gebruikt! Succes met de challenges!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo yvonne,

    je hebt een heel leuk kaartje gemaakt, leuke afbeelding en mooi in gekleurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Yvonne,

    Ondanks dat het je momenteel ontbreekt aan creatieviteit..... deze kaart mag er wel zijn hoor. Leuke kleurencombinatie!!

    Groetjes
    Anda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een super mooi kaartje, zeker die kleuren superrrrrrrrrrrrrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HOi Yvon, ik vind het een heel schattig kaartje! Niet zo streng zijn voor jezelf hoor, je hebt 'm prachtig ingekleurd met hele mooie kleurtjes! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. IK ZIE AAN DIT KAARTJE NIET DAT JE EEN CREATIEVE DIP HEBT, IK VIND HET EEN SUPERGAAF, STOER JOINGENSKAARTJE EN PRACHTIG INGEKLEURD.

    GROETJES JOLANDE

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is héél goed gelukt, Yvon. Hij is prachtig.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het komt wel weer terug, je scrapzin en creativiteit en ondanks dat je het nu mist is je kaartje erg mooi! De kleuren en indeling zijn super, de sterren maken het af!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi kaartje is het geworden mooi papier en mooi van kleur
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je inspiratie is weer terug, een prachtige kaart, bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Yvon, nou niets van te merken hoor dat je inspiratie weg is! Dit is echt weer een plaatje! Mooie kleuren ook! Kalm aan doen hoor, pas goed op jezelf! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een hele leuke kaart! Bedankt voor het meedoen bij Derwents!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het plaatsen van een berichtje,ik lees ze met veel plezier en word er altijd erg blij van.Lieve groet yvon

Even voorstellen

Mijn foto
Hoi, ik ben Yvon 46 jaar en getrouwd met Michel mijn lieve rots in de branding en samen hebben we twee fijne jongens. Tom van zeventien en Frank van dertien jaar. Ik scrap al een paar jaar, ben begonnen met Lay outs en op dit moment ook veel kaarten. Het is een heerlijke uitlaatklep om even te ontsnappen aan alledag. Ons gezin is compleet met een bruine labarador Luna en twee poezen Lizzy en Zoë. Ik vind het leuk als je komt kijken op mijn blog en een berichtje achterlaat.

Blogarchief

Bezoekers

Zwolle

Mijn werken

Mijn lijst met blogs

Papierpiercing met digi stamps.

Papierpiercing met digi stamps.
Mariska's Tutorial

zaterdag 03-04-2010

zaterdag 03-04-2010
Mijn allereerste award

zondag 25 april 2010

zondag 25 april 2010
mijn tweede award gekregen van Nicole

Derde award van Arina gekregen

Derde award van Arina gekregen
28 april 2010

Award

Award
Van Marianne en Anneke