zaterdag 13 november 2010

Twee awards,

Heel blij en trots ben ik als ik lees dat ik mensen blij maak met mijn werkjes.Afgelopen week kreeg ik van zowel Anneke als Marianne deze mooie award.Dank je wel meiden voor jullie lieve woorden.
Het is de bedoeling dat ik drie dingen noem waarin ik mij onderscheid van de rest. Ik vind dat een ieder uniek is met zijn eigen mooie en minder mooie dingen en zo ook ik.Ik mag vijf mensen blij maken en ook dat vind ik lastig want er zijn zoveel mensen die mooie dingen maken.Dus pak hem maar van mijn blog en geniet je hebt het verdiend.
Lieve groet yvon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het plaatsen van een berichtje,ik lees ze met veel plezier en word er altijd erg blij van.Lieve groet yvon

Even voorstellen

Mijn foto
Hoi, ik ben Yvon 46 jaar en getrouwd met Michel mijn lieve rots in de branding en samen hebben we twee fijne jongens. Tom van zeventien en Frank van dertien jaar. Ik scrap al een paar jaar, ben begonnen met Lay outs en op dit moment ook veel kaarten. Het is een heerlijke uitlaatklep om even te ontsnappen aan alledag. Ons gezin is compleet met een bruine labarador Luna en twee poezen Lizzy en Zoë. Ik vind het leuk als je komt kijken op mijn blog en een berichtje achterlaat.

Blogarchief

Bezoekers

Zwolle

Mijn werken

Mijn lijst met blogs

Papierpiercing met digi stamps.

Papierpiercing met digi stamps.
Mariska's Tutorial

zaterdag 03-04-2010

zaterdag 03-04-2010
Mijn allereerste award

zondag 25 april 2010

zondag 25 april 2010
mijn tweede award gekregen van Nicole

Derde award van Arina gekregen

Derde award van Arina gekregen
28 april 2010

Award

Award
Van Marianne en Anneke