donderdag 25 maart 2010

Niet te geloven.....

Kijk ik net in mijn mailbox en wat zie ik......
Heb ik een stans van de candy van Annelies gewonnen!!!
Nououou helemaal blij ben ik,ik zit hier alleen en heb eerst een gil
gegeven van ongeloof.
Ik had vandaag een beetje een slechte dag ondanks het prachtige weer.
Maar soms heb je van die dagen dat het allemaal niet zo goed loopt.
Dus jullie begrijpen dat ik hier HEEL blij van werd.
Als eerste Annelies gemaild om haar te bedanken en nu wil ik
het met jullie delen.
Ik ga er wat moois mee maken en op mijn blog zetten.
Straks moet ik nog iets doen waar ik tegen op zie maar door dit
heb ik wat nieuwe energie gekregen en ik ga ervoor!!
Lieve allemaal tot gauw.
Lieve groetjes Yvon.

8 opmerkingen:

  1. hoi Yvonne,
    ben jij ff een bofkont
    geweldig gefeliciteerd hoor
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He gefeliciteerd wat leuk dat je gewonnen hebt we zien het wel tegemoet de mooie creaties
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hè dat is super zeg, gefeliciteerd.
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag dat je volger geworden bent van mijn blog. Dus kom ik ook even bij jou kijken. Wat een leuke blog heb je al en je bent net als ik ook nog maar net begonnen. Ik vind inmiddels het bloggen net zo verslavend als het scrappen!
    Groetjes en veel plezier met je prijs.
    Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hee mede prijswinnaar:)
    ook jij gefeliciteerd met je gewonnen candy:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteed wat leuk joh. altijd leuk om iets te winnen. veel plezier er mee. groetjes Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Ik kijk uit naar je creaties ermee :-)

    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het plaatsen van een berichtje,ik lees ze met veel plezier en word er altijd erg blij van.Lieve groet yvon

Even voorstellen

Mijn foto
Hoi, ik ben Yvon 46 jaar en getrouwd met Michel mijn lieve rots in de branding en samen hebben we twee fijne jongens. Tom van zeventien en Frank van dertien jaar. Ik scrap al een paar jaar, ben begonnen met Lay outs en op dit moment ook veel kaarten. Het is een heerlijke uitlaatklep om even te ontsnappen aan alledag. Ons gezin is compleet met een bruine labarador Luna en twee poezen Lizzy en Zoë. Ik vind het leuk als je komt kijken op mijn blog en een berichtje achterlaat.

Blogarchief

Bezoekers

Zwolle

Mijn werken

Mijn lijst met blogs

Papierpiercing met digi stamps.

Papierpiercing met digi stamps.
Mariska's Tutorial

zaterdag 03-04-2010

zaterdag 03-04-2010
Mijn allereerste award

zondag 25 april 2010

zondag 25 april 2010
mijn tweede award gekregen van Nicole

Derde award van Arina gekregen

Derde award van Arina gekregen
28 april 2010

Award

Award
Van Marianne en Anneke